Polnjen malancan

Polnjen malancan


Težavnost: 10 %

Čas priprave: 20 min

Čas pečenja: 45 min

Količina: Poljubno



Brezglutensko | Brez laktoze


Velikokrat se v hladilniku najde zelenjava ali kakšno meso, ki ga je treba porabiti. To je super način, kako vse zmešamo skupaj in dobimo okusno jed.

 Pečemo 45 minut, na 180 °C

Sestavine

  • 1 Velik malancan
  • Piščančja prsa (čim bolj kvalitetna)
  • Cvetača
  • Paprika
  • Paradižnik
  • Čebula, Česen
  • Origano, kajenski poper, sol

Poliv

  • Jajce
  • Kokosovo mleko (lahko s konzerve)

Priprava

  1. Malancan prerežemo na polovico in ga izdolbemo (z nožem ga prepikamo, da bo voda od zelenjave odtekala);
  2. Izdolbene kose narežemo na majhne koščke, enako naredimo s paradižnikom, ostalo zelenjavo in mesom;
  3. Dobro začinimo in napolnimo malancan;
  4. Pečemo približno 45 minut do 1h na 180 °C (Odvisno kakšno zelenjavo imamo raje);
  5. 20 minut pred koncem razžvrkljamo jajca s kokosovim mlekom in polijemo po zelenjavi.

Dober tek!


Sandra Mestek

Če ti je recept všeč, ga podeli še z drugimi 😉


UPORABNO:


Sandra Mestek

Bioterapevtka, AFP osebna trenerka, AkroJoga učiteljica in Prehranska navdušenka Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

Dodaj odgovor